Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Obchodní dům Prior Brno
Čtveřice domů Dornych 29 až 33
Dešťová kanalizace v Černovicích (stoka F35d)
Železniční trať Prostějov–Třebovice
Podzemí pod hlavním nádražím v Brně
Hotel Klenov Bystřička
Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Fotka

Nejnovější fotogalerie

Pohled zpod zásobníků na uhlí (u východní stěny) směrem k západu na technické a pravděpodobně též administrativní zázemí kotelny.

Nitra (SVK)
19. 3. 2023

Jedna ze dvou parních lokomotiv, které na drážce sloužily po 1. světové válce.

Břeclav (CZE)
12. 3. 2023

Ladná (CZE)
2. 3. 2023

Osobní vlak Os14210 přijíždí v átek 7. února 2023 přesně na čas k nástupiši zastávky Zlín-Dlouhá.

Zlín (CZE)
17. 2. 2023

Systém byl postupně likvidován a v době definitivního ukončení provozu (kolem roku 2009) už byla v provozu pouze dvojkolejná páteřní trať, na které jezdily dieselové lokomotivy. Koncové části drážky existují dodnes (2024).

Orro (CZE)
11. 2. 2023

Rekonstrukce přejezdu přes komunikaci spojující skrze lávku přes Dřevnici ulice Pančavu a Pekárenskou a s ní související pomalá jízda v době stavebních prací 30 km/h.

Zlín (CZE)
3. 2. 2023

Za zastávkou Piazza Scorcola v Terstu začíná 799 m dlouhý úsek strmého stoupání, na kterém je tramvaj tlačena (nahoru) nebo bržděna (dolů) podvěšeným vozem kolejové lanovky.

Trieste (ITA)
28. 1. 2023

Smutným mementem je sbírka kopacích míčů ve sklepě domu. Z plácku na Husově ulici je sem čas od času zakoply sklepním okénkem hrající si děti; vytáhnout míče ven už ale nedokázaly.

Přerov (CZE)
15. 1. 2023

V pořadí druhá výpravní budova železniční stanice Přerov.

Přerov (CZE)
15. 1. 2023

Nesměle se probouzející jitro na zastávce Zlín-Podvesná v pátek třináctého ledna 2023.

Zlín (CZE)
13. 1. 2023

Na mapce je dobře vidět krátkou vyraženou část Bystrckého a kompletní Komínský tunel (souvislá červená čára), nedokončenou část Bystrckého tunelu (tečkovaně) i okolní plánované povrchové horkovody (průsvitně tečkovaně).

Brno (CZE)
4. 12. 2022

Jižní portál je jedinou na povrchu patrnou částí <a href="/Tema/Bystrcký horkovodní tunel">Bystrckého tunelu</a>, který měl provádět horkovod pod kopcem Holedná na pravé straně Údolí oddechu. Tunel měl být dlouhý téměř kilometr (vyraženo je jen asi 90 m) a jeho severní portál měl těsně přiléhat k portálu dalšího <a href="/Tema/Vodovodní štola pod Kohoutovicemi">tunelu pod Holednou</a>, který provádí pod okrajem Brna Vírský oblastní vodovod.

Brno (CZE)
10. 2. 2022

Vybavení strojovny výtahu se v 80. letech 20. století poněkud smrsklo z velkých motorů a masivních oběžných kol na poměrně malé a efektivní motorky a třecí kotouče.

Brno (CZE)
12. 11. 2022

Hlavní chodba původního domu Rybářská 11. Sádrokratonové příčky, trapézový plech a odpadky všude.

Brno (CZE)
2. 6. 2021

Letecký pohled na třebíčské nádraží v ranní mlze předeposlední říjnovou neděli roku 2022.

Třebíč (CZE)
23. 10. 2022


Starší galerie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83