Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Obchodní dům Prior Brno
Čtveřice domů Dornych 29 až 33
Dešťová kanalizace v Černovicích (stoka F35d)
Železniční trať Prostějov–Třebovice
Podzemí pod hlavním nádražím v Brně
Hotel Klenov Bystřička
Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Fotka

Nejnovější fotogalerie

Trolejbus 15Tr váží prázdný téměř 16 t, proto není divu, že mu vrstva rozbředlého sněhu nedělá moc dobře. Řada více než 30 trolejbusů v obou směrech zdobila 18. března celou Pisáreckou ulici od Anthroposu až k mohyle sovětských vojáků v průsmyku u ulice Lesní.

Brno (CZE)
18. 3. 2013

Věkovité nádražní hodiny dávají všem najevo, že tady se už dávno zastavil čas…

Paczków (PLN)
10. 3. 2013

Železniční trať 251 Nowy Świętów - Sławniowice (původně Deutsch Wette - Groß Kunzendorf) byla postavena v roce 1894 jako místní trať končící téměř úplně na pruských hranicích u dnešních Velkých Kunětic. Původně existovaly plány na její prodloužení náročným kopcovitým trénem přes Velké Kunětice až do Písečné (a kdo tamější údolí zná, musí uznat, že by šlo o nádhernou trať), ale po dostavení trati Velká Kraš - Vidnava - Nysa s lepšími sklonovými poměry bylo od prodloužení navždy upuštěno. Osobní i nákladní doprava byly zastaveny v roce 1961, k definitivní likvidaci dráhy bylo přistoupeno v roce 1987. Stopuje po okolí, nejednou jsem si s místními lidmi povídal o osudu (nejen) této zajímavé dráhy. Jeden pán z Jarnoltówa vzpomínal, že na kole se dolů z hor dalo dostat rychleji než vlakem, neboť maximální rychlost zde byla stanovena na 30 km/h. Vždy, když jdu po dávno zaniklé trati, představuji si její někdejší slávu a přemýšlím nad tím, proč němečtí obyvatelé neváhali obětovat práci, aby dovedli koleje až sem do zapadlého příhraničí a v rámci Polska už trať jen upadala a chřadla. Jedno ale vím jistě - určitě se ještě několikrát vrátím, abych zdokumentoval i zbývající úseky zapomenuté dráhy.

Biskupów (POL)
10. 3. 2013

Součástí stavby byla trojice garáží a dva obchody s výlohami, v přízemí byla restaurace, z níž se vycházelo na terasu, kterou bylo možno v nepříznivém počasí částečně zastřešit. Nad provozovnami se pak vyjímala dvě obytná patra nesená železnou a dřevěnou konstrukcí obloženou heraklitem.

Brno (CZE)
28. 2. 2013

Sklepení fakulty jsou spletitá stejně jako kilometry kabelů a potrubí v nich. Strojaři mají k industrii blízko, proto nepřekvapí, že ve sklepě nejsou jen zapadlé komory, kam nevkročila měsíce či roky lidská noha, ale také komunikační koridor spojující různé části budovy, kterým se běžně prochází i bez Ariadniny nitě.

Brno (CZE)
28. 2. 2013

Tramvaje už v Malmø nejezdí, ale radnice ještě stojí. Na svoji první návštěvu Švédska jsem měl celkem 80 min, ale západ slunce ji krásně prozářil - stálo to za to.

Malmø (SWE)
26. 2. 2013

Netradiční vyhlášení na nejmenším brněnském nádraží v Černovicích.

Brno (CZE)
23. 2. 2013

První ze dvou mostků přes svitavský náhon. Po druhém (o pár metrů dál po proudu, tj. vlevo) vede dnes již nepoužívaná vlečka do areálů na Cejlu.

Brno (CZE)
11. 2. 2013

Jedna z centrálních kotelen ve vniřním bloku areálu.

Brno (CZE)
3. 11. 2013

PF 2013.

Brno (CZE)
1. 1. 2013

To je on - Os4956, poslední vlak přes dolní nádraží. S pětiminutovým zpožděním vjíždí do stanice bez většího zájmu okolí.

Brno (CZE)
7. 12. 2012

Autor textu osobně.

Šumperk (CZE)
18. 11. 2012

I v takových chatrčích se ještě v Turecku žije.

Erzurum (TUR)
12. 8. 2012

Městem prochází jedna linka, víceméně rovnoběžná s želzniční tratí (viz nádraží v pozadí).

Saarbrücken (DEU)
13. 6. 2012

Bývala bytomská elektrárna by si však, stejně jako úzkokolejka, zasloužila přežít. Jde o kulturní monument  převyšující mnohé současné umění.

Bytom (POL)
29. 4. 2012


Starší galerie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83