Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Obchodní dům Prior Brno
Čtveřice domů Dornych 29 až 33
Dešťová kanalizace v Černovicích (stoka F35d)
Železniční trať Prostějov–Třebovice
Podzemí pod hlavním nádražím v Brně
Hotel Klenov Bystřička
Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Fotka

Lavassaare

 
Předchozí Zpět Následující

Na vzorníku některých železničních rozchodů v muzeu lze pozorovat koleje od nejužích (1) 600 mm používaných v dolech a na průmyslových tratích, přes standardní sovětské úzkokolejky (2) 750 mm, případně bosenský rozchod 760 mm nebo variantu 762 mm použitou na dráze do estonské Kundy, méně obvyklých (3) 900 m použitých v nedalekém Viru a australsko-japonských (4) 1067 mm, použitých také pro tramvaje v Tallinu, standardních (5) 1435 mm, sovětských (6) 1520 mm a nakonec (7) 1668 mm používaných ve Španělsku a Portugalsku či 1676 mm používaných v Indii, Pákistánu, Chile a Argentině. (Lavassaare, EST) 30. 3. 2018

Na vzorníku některých železničních rozchodů v muzeu lze pozorovat koleje od nejužích (1) 600 mm používaných v dolech a na průmyslových tratích, přes standardní sovětské úzkokolejky (2) 750 mm, případně bosenský rozchod 760 mm nebo variantu 762 mm použitou na dráze do estonské Kundy, méně obvyklých (3) 900 m použitých v nedalekém Viru a australsko-japonských (4) 1067 mm, použitých také pro tramvaje v Tallinu, standardních (5) 1435 mm, sovětských (6) 1520 mm a nakonec (7) 1668 mm používaných ve Španělsku a Portugalsku či 1676 mm používaných v Indii, Pákistánu, Chile a Argentině.Na vzorníku některých železničních rozchodů v muzeu lze pozorovat koleje od nejužích (1) 600 mm používaných v dolech a na průmyslových tratích, přes standardní sovětské úzkokolejky (2) 750 mm, případně bosenský rozchod 760 mm nebo variantu 762 mm použitou na dráze do estonské Kundy, méně obvyklých (3) 900 m použitých v nedalekém Viru a australsko-japonských (4) 1067 mm, použitých také pro tramvaje v Tallinu, standardních (5) 1435 mm, sovětských (6) 1520 mm a nakonec (7) 1668 mm používaných ve Španělsku a Portugalsku či 1676 mm používaných v Indii, Pákistánu, Chile a Argentině.Na vzorníku některých železničních rozchodů v muzeu lze pozorovat koleje od nejužích (1) 600 mm používaných v dolech a na průmyslových tratích, přes standardní sovětské úzkokolejky (2) 750 mm, případně bosenský rozchod 760 mm nebo variantu 762 mm použitou na dráze do estonské Kundy, méně obvyklých (3) 900 m použitých v nedalekém Viru a australsko-japonských (4) 1067 mm, použitých také pro tramvaje v Tallinu, standardních (5) 1435 mm, sovětských (6) 1520 mm a nakonec (7) 1668 mm používaných ve Španělsku a Portugalsku či 1676 mm používaných v Indii, Pákistánu, Chile a Argentině.Na vzorníku některých železničních rozchodů v muzeu lze pozorovat koleje od nejužích (1) 600 mm používaných v dolech a na průmyslových tratích, přes standardní sovětské úzkokolejky (2) 750 mm, případně bosenský rozchod 760 mm nebo variantu 762 mm použitou na dráze do estonské Kundy, méně obvyklých (3) 900 m použitých v nedalekém Viru a australsko-japonských (4) 1067 mm, použitých také pro tramvaje v Tallinu, standardních (5) 1435 mm, sovětských (6) 1520 mm a nakonec (7) 1668 mm používaných ve Španělsku a Portugalsku či 1676 mm používaných v Indii, Pákistánu, Chile a Argentině.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.