Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Obchodní dům Prior Brno
Čtveřice domů Dornych 29 až 33
Dešťová kanalizace v Černovicích (stoka F35d)
Železniční trať Prostějov–Třebovice
Podzemí pod hlavním nádražím v Brně
Hotel Klenov Bystřička
Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Fotka

København

 
Předchozí Zpět Následující

Mě to táhlo samozřejmě spíš k železnici. Nádraží Østerport patří ke větším ve městě a je poslední povrchovou stanicí na trati ze severu (mj. z Helsingøru), pak se železnice noří pod zem. Provoz tu kromě dánských a švédských elektrických a motorových vlaků zpestřuje i městský metrovlak. Dánsko má jeden z nejmenších podílů elektrifikace železnice v Evropě a fungují zde dokonce dieselové dálkové IC4 jednotky. Hlavní tahy jsou elektrifikovány soustavou 25 kV 50 Hz ~, což je nám jihomoravákům blízké, ale Švédové a Němci kvůli tomu musí používat při tranzitu vícesystémové lokomotivy (oba státy používají systém 20 kV 16 2/3 Hz ~). Po chvíli marného hledání pokladny mezi stánky s občerstvením se mně podařilo v automatu koupit poněkud drahou jízdenku do švédského Malmø (172 DKK = 600 CZK) a chytit jeden z mnoha taktových vlaků, co pod mořem spojují obě země. Zajímavá severská architektura okolo nádraží je skoro samozřejmostí. (København, DNK) 26. 2. 2013

Mě to táhlo samozřejmě spíš k železnici. Nádraží Østerport patří ke větším ve městě a je poslední povrchovou stanicí na trati ze severu (mj. z Helsingøru), pak se železnice noří pod zem. Provoz tu kromě dánských a švédských elektrických a motorových vlaků zpestřuje i městský metrovlak. Dánsko má jeden z nejmenších podílů elektrifikace železnice v Evropě a fungují zde dokonce dieselové dálkové IC4 jednotky. Hlavní tahy jsou elektrifikovány soustavou 25 kV 50 Hz ~, což je nám jihomoravákům blízké, ale Švédové a Němci kvůli tomu musí používat při tranzitu vícesystémové lokomotivy (oba státy používají systém 20 kV 16 2/3 Hz ~). Po chvíli marného hledání pokladny mezi stánky s občerstvením se mně podařilo v automatu koupit poněkud drahou jízdenku do švédského Malmø (172 DKK = 600 CZK) a chytit jeden z mnoha taktových vlaků, co pod mořem spojují obě země. Zajímavá severská architektura okolo nádraží je skoro samozřejmostí.Mě to táhlo samozřejmě spíš k železnici. Nádraží Østerport patří ke větším ve městě a je poslední povrchovou stanicí na trati ze severu (mj. z Helsingøru), pak se železnice noří pod zem. Provoz tu kromě dánských a švédských elektrických a motorových vlaků zpestřuje i městský metrovlak. Dánsko má jeden z nejmenších podílů elektrifikace železnice v Evropě a fungují zde dokonce dieselové dálkové IC4 jednotky. Hlavní tahy jsou elektrifikovány soustavou 25 kV 50 Hz ~, což je nám jihomoravákům blízké, ale Švédové a Němci kvůli tomu musí používat při tranzitu vícesystémové lokomotivy (oba státy používají systém 20 kV 16 2/3 Hz ~). Po chvíli marného hledání pokladny mezi stánky s občerstvením se mně podařilo v automatu koupit poněkud drahou jízdenku do švédského Malmø (172 DKK = 600 CZK) a chytit jeden z mnoha taktových vlaků, co pod mořem spojují obě země. Zajímavá severská architektura okolo nádraží je skoro samozřejmostí.Mě to táhlo samozřejmě spíš k železnici. Nádraží Østerport patří ke větším ve městě a je poslední povrchovou stanicí na trati ze severu (mj. z Helsingøru), pak se železnice noří pod zem. Provoz tu kromě dánských a švédských elektrických a motorových vlaků zpestřuje i městský metrovlak. Dánsko má jeden z nejmenších podílů elektrifikace železnice v Evropě a fungují zde dokonce dieselové dálkové IC4 jednotky. Hlavní tahy jsou elektrifikovány soustavou 25 kV 50 Hz ~, což je nám jihomoravákům blízké, ale Švédové a Němci kvůli tomu musí používat při tranzitu vícesystémové lokomotivy (oba státy používají systém 20 kV 16 2/3 Hz ~). Po chvíli marného hledání pokladny mezi stánky s občerstvením se mně podařilo v automatu koupit poněkud drahou jízdenku do švédského Malmø (172 DKK = 600 CZK) a chytit jeden z mnoha taktových vlaků, co pod mořem spojují obě země. Zajímavá severská architektura okolo nádraží je skoro samozřejmostí.Mě to táhlo samozřejmě spíš k železnici. Nádraží Østerport patří ke větším ve městě a je poslední povrchovou stanicí na trati ze severu (mj. z Helsingøru), pak se železnice noří pod zem. Provoz tu kromě dánských a švédských elektrických a motorových vlaků zpestřuje i městský metrovlak. Dánsko má jeden z nejmenších podílů elektrifikace železnice v Evropě a fungují zde dokonce dieselové dálkové IC4 jednotky. Hlavní tahy jsou elektrifikovány soustavou 25 kV 50 Hz ~, což je nám jihomoravákům blízké, ale Švédové a Němci kvůli tomu musí používat při tranzitu vícesystémové lokomotivy (oba státy používají systém 20 kV 16 2/3 Hz ~). Po chvíli marného hledání pokladny mezi stánky s občerstvením se mně podařilo v automatu koupit poněkud drahou jízdenku do švédského Malmø (172 DKK = 600 CZK) a chytit jeden z mnoha taktových vlaků, co pod mořem spojují obě země. Zajímavá severská architektura okolo nádraží je skoro samozřejmostí.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.