Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Obchodní dům Prior Brno
Čtveřice domů Dornych 29 až 33
Dešťová kanalizace v Černovicích (stoka F35d)
Železniční trať Prostějov–Třebovice
Podzemí pod hlavním nádražím v Brně
Hotel Klenov Bystřička
Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Fotka

København

 
Předchozí Zpět Následující

Kombinovaný železničně-dálniční most Øresundsbroen vede od roku 2000 od kodaňského letiště do třetího největšího švédského města Malmø. Přestože dosahuje výšky 57 m nad hladinou, na jihu končí na umělém ostrově, ze kterého vede k pevnině tunel - průplavem totiž proplouvají lodě všech velikostí včetně ruských flotil (protože bělomořský kanál je pro velké lodě nepoužitelný). Krátká (a rychlá) jízda není opticky moc zajímavá - z tunelu ani mostu toho člověk moc nevidí. Umělý ostrov se mně podařilo zachytit pouze takto. Půlhodinku ve vlaku jsem strávil úvahami, jak jinak spojit most a tunel uprostřed moře - co myslíte? (København, DNK) 26. 2. 2013

Kombinovaný železničně-dálniční most Øresundsbroen vede od roku 2000 od kodaňského letiště do třetího největšího švédského města Malmø. Přestože dosahuje výšky 57 m nad hladinou, na jihu končí na umělém ostrově, ze kterého vede k pevnině tunel - průplavem totiž proplouvají lodě všech velikostí včetně ruských flotil (protože bělomořský kanál je pro velké lodě nepoužitelný). Krátká (a rychlá) jízda není opticky moc zajímavá - z tunelu ani mostu toho člověk moc nevidí. Umělý ostrov se mně podařilo zachytit pouze takto. Půlhodinku ve vlaku jsem strávil úvahami, jak jinak spojit most a tunel uprostřed moře - co myslíte?Kombinovaný železničně-dálniční most Øresundsbroen vede od roku 2000 od kodaňského letiště do třetího největšího švédského města Malmø. Přestože dosahuje výšky 57 m nad hladinou, na jihu končí na umělém ostrově, ze kterého vede k pevnině tunel - průplavem totiž proplouvají lodě všech velikostí včetně ruských flotil (protože bělomořský kanál je pro velké lodě nepoužitelný). Krátká (a rychlá) jízda není opticky moc zajímavá - z tunelu ani mostu toho člověk moc nevidí. Umělý ostrov se mně podařilo zachytit pouze takto. Půlhodinku ve vlaku jsem strávil úvahami, jak jinak spojit most a tunel uprostřed moře - co myslíte?Kombinovaný železničně-dálniční most Øresundsbroen vede od roku 2000 od kodaňského letiště do třetího největšího švédského města Malmø. Přestože dosahuje výšky 57 m nad hladinou, na jihu končí na umělém ostrově, ze kterého vede k pevnině tunel - průplavem totiž proplouvají lodě všech velikostí včetně ruských flotil (protože bělomořský kanál je pro velké lodě nepoužitelný). Krátká (a rychlá) jízda není opticky moc zajímavá - z tunelu ani mostu toho člověk moc nevidí. Umělý ostrov se mně podařilo zachytit pouze takto. Půlhodinku ve vlaku jsem strávil úvahami, jak jinak spojit most a tunel uprostřed moře - co myslíte?Kombinovaný železničně-dálniční most Øresundsbroen vede od roku 2000 od kodaňského letiště do třetího největšího švédského města Malmø. Přestože dosahuje výšky 57 m nad hladinou, na jihu končí na umělém ostrově, ze kterého vede k pevnině tunel - průplavem totiž proplouvají lodě všech velikostí včetně ruských flotil (protože bělomořský kanál je pro velké lodě nepoužitelný). Krátká (a rychlá) jízda není opticky moc zajímavá - z tunelu ani mostu toho člověk moc nevidí. Umělý ostrov se mně podařilo zachytit pouze takto. Půlhodinku ve vlaku jsem strávil úvahami, jak jinak spojit most a tunel uprostřed moře - co myslíte?
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.