Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Obchodní dům Prior Brno
Čtveřice domů Dornych 29 až 33
Dešťová kanalizace v Černovicích (stoka F35d)
Železniční trať Prostějov–Třebovice
Podzemí pod hlavním nádražím v Brně
Hotel Klenov Bystřička
Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Fotka

Королево

 
Předchozí Zpět Následující

Řízená ventilace ve vozech už dávno nefunguje, původní dřevěná okna jsou z větší části nahrazena plastovými okny určenými do zdí domů a nikoliv železničních souprav, která navíc nejdou otvírat. Když vlak zastaví, teplota rychle přesáhne 40 °C a cestování se mění v boj o přežití. Někdy je lepší přečkat několikahodinové přesuny v hlubokém bezesném spánku nebo při meditaci. Naštěstí nečiní ukrajinským drahám problémy přeprava kol - jak je patrné z hromady našich velocipédů na fotce vlevo. (Королево, UKR) 2. 8. 2018

Řízená ventilace ve vozech už dávno nefunguje, původní dřevěná okna jsou z větší části nahrazena plastovými okny určenými do zdí domů a nikoliv železničních souprav, která navíc nejdou otvírat. Když vlak zastaví, teplota rychle přesáhne 40 °C a cestování se mění v boj o přežití. Někdy je lepší přečkat několikahodinové přesuny v hlubokém bezesném spánku nebo při meditaci. Naštěstí nečiní ukrajinským drahám problémy přeprava kol - jak je patrné z hromady našich velocipédů na fotce vlevo.Řízená ventilace ve vozech už dávno nefunguje, původní dřevěná okna jsou z větší části nahrazena plastovými okny určenými do zdí domů a nikoliv železničních souprav, která navíc nejdou otvírat. Když vlak zastaví, teplota rychle přesáhne 40 °C a cestování se mění v boj o přežití. Někdy je lepší přečkat několikahodinové přesuny v hlubokém bezesném spánku nebo při meditaci. Naštěstí nečiní ukrajinským drahám problémy přeprava kol - jak je patrné z hromady našich velocipédů na fotce vlevo.Řízená ventilace ve vozech už dávno nefunguje, původní dřevěná okna jsou z větší části nahrazena plastovými okny určenými do zdí domů a nikoliv železničních souprav, která navíc nejdou otvírat. Když vlak zastaví, teplota rychle přesáhne 40 °C a cestování se mění v boj o přežití. Někdy je lepší přečkat několikahodinové přesuny v hlubokém bezesném spánku nebo při meditaci. Naštěstí nečiní ukrajinským drahám problémy přeprava kol - jak je patrné z hromady našich velocipédů na fotce vlevo.Řízená ventilace ve vozech už dávno nefunguje, původní dřevěná okna jsou z větší části nahrazena plastovými okny určenými do zdí domů a nikoliv železničních souprav, která navíc nejdou otvírat. Když vlak zastaví, teplota rychle přesáhne 40 °C a cestování se mění v boj o přežití. Někdy je lepší přečkat několikahodinové přesuny v hlubokém bezesném spánku nebo při meditaci. Naštěstí nečiní ukrajinským drahám problémy přeprava kol - jak je patrné z hromady našich velocipédů na fotce vlevo.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.