Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Obchodní dům Prior Brno
Čtveřice domů Dornych 29 až 33
Dešťová kanalizace v Černovicích (stoka F35d)
Železniční trať Prostějov–Třebovice
Podzemí pod hlavním nádražím v Brně
Hotel Klenov Bystřička
Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Fotka

Німецька Мокра

 
Předchozí Zpět Následující

Pozůstatek úzkokolejek ubývá. Provoz zde byl zsataven v 90. letech 20. století, od té doby mizí koleje jedna za druhou. V Usť Čorné jsemnašel už jen pár pražsců (koleje na mostě přes řeku Turbat jsou čerstvě vytrhány) a pár konstrukcé svařených z původních kolejniček dráhy. Tahle pochází z rakouského Grazu z roku 1883 - koleje tudy zřejmě vedly dávno před vznikem Československa. (Німецька Мокра, UKR) 4. 8. 2018

Pozůstatek úzkokolejek ubývá. Provoz zde byl zsataven v 90. letech 20. století, od té doby mizí koleje jedna za druhou. V Usť Čorné jsemnašel už jen pár pražsců (koleje na mostě přes řeku Turbat jsou čerstvě vytrhány) a pár konstrukcé svařených z původních kolejniček dráhy. Tahle pochází z rakouského Grazu z roku 1883 - koleje tudy zřejmě vedly dávno před vznikem Československa.Pozůstatek úzkokolejek ubývá. Provoz zde byl zsataven v 90. letech 20. století, od té doby mizí koleje jedna za druhou. V Usť Čorné jsemnašel už jen pár pražsců (koleje na mostě přes řeku Turbat jsou čerstvě vytrhány) a pár konstrukcé svařených z původních kolejniček dráhy. Tahle pochází z rakouského Grazu z roku 1883 - koleje tudy zřejmě vedly dávno před vznikem Československa.Pozůstatek úzkokolejek ubývá. Provoz zde byl zsataven v 90. letech 20. století, od té doby mizí koleje jedna za druhou. V Usť Čorné jsemnašel už jen pár pražsců (koleje na mostě přes řeku Turbat jsou čerstvě vytrhány) a pár konstrukcé svařených z původních kolejniček dráhy. Tahle pochází z rakouského Grazu z roku 1883 - koleje tudy zřejmě vedly dávno před vznikem Československa.Pozůstatek úzkokolejek ubývá. Provoz zde byl zsataven v 90. letech 20. století, od té doby mizí koleje jedna za druhou. V Usť Čorné jsemnašel už jen pár pražsců (koleje na mostě přes řeku Turbat jsou čerstvě vytrhány) a pár konstrukcé svařených z původních kolejniček dráhy. Tahle pochází z rakouského Grazu z roku 1883 - koleje tudy zřejmě vedly dávno před vznikem Československa.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.