Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Obchodní dům Prior Brno
Čtveřice domů Dornych 29 až 33
Dešťová kanalizace v Černovicích (stoka F35d)
Železniční trať Prostějov–Třebovice
Podzemí pod hlavním nádražím v Brně
Hotel Klenov Bystřička
Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Fotka

Świnoujście

 
Předchozí Zpět Následující

Naším cílem bylo podivné místo - město Świnoujście nebo Svinoústí. Nejen, že západní polovina města tvoří exklávu oddělenou od zbytku Polska vodou, již lze překonat pouze trajektem (za to hraničí po zemi s Německem), navíc středem města prochází vodní tok, který už není řekou, ale ještě není mořem. Spojuje Štětínský záliv s Pomořanskou zátokou a do přístavu po něm připlul i náš trajekt Mazovia, což není nic jiného než repasovaná loď Gotland, později Finnarrow a ještě později Euroferry Brindisi. Postaven byl k našemu překvapení v Indonézii. (Świnoujście, POL) 11. 8. 2020

Naším cílem bylo podivné místo - město Świnoujście nebo Svinoústí. Nejen, že západní polovina města tvoří exklávu oddělenou od zbytku Polska vodou, již lze překonat pouze trajektem (za to hraničí po zemi s Německem), navíc středem města prochází vodní tok, který už není řekou, ale ještě není mořem. Spojuje Štětínský záliv s Pomořanskou zátokou a do přístavu po něm připlul i náš trajekt Mazovia, což není nic jiného než repasovaná loď Gotland, později Finnarrow a ještě později Euroferry Brindisi. Postaven byl k našemu překvapení v Indonézii. Naším cílem bylo podivné místo - město Świnoujście nebo Svinoústí. Nejen, že západní polovina města tvoří exklávu oddělenou od zbytku Polska vodou, již lze překonat pouze trajektem (za to hraničí po zemi s Německem), navíc středem města prochází vodní tok, který už není řekou, ale ještě není mořem. Spojuje Štětínský záliv s Pomořanskou zátokou a do přístavu po něm připlul i náš trajekt Mazovia, což není nic jiného než repasovaná loď Gotland, později Finnarrow a ještě později Euroferry Brindisi. Postaven byl k našemu překvapení v Indonézii. Naším cílem bylo podivné místo - město Świnoujście nebo Svinoústí. Nejen, že západní polovina města tvoří exklávu oddělenou od zbytku Polska vodou, již lze překonat pouze trajektem (za to hraničí po zemi s Německem), navíc středem města prochází vodní tok, který už není řekou, ale ještě není mořem. Spojuje Štětínský záliv s Pomořanskou zátokou a do přístavu po něm připlul i náš trajekt Mazovia, což není nic jiného než repasovaná loď Gotland, později Finnarrow a ještě později Euroferry Brindisi. Postaven byl k našemu překvapení v Indonézii. Naším cílem bylo podivné místo - město Świnoujście nebo Svinoústí. Nejen, že západní polovina města tvoří exklávu oddělenou od zbytku Polska vodou, již lze překonat pouze trajektem (za to hraničí po zemi s Německem), navíc středem města prochází vodní tok, který už není řekou, ale ještě není mořem. Spojuje Štětínský záliv s Pomořanskou zátokou a do přístavu po něm připlul i náš trajekt Mazovia, což není nic jiného než repasovaná loď Gotland, později Finnarrow a ještě později Euroferry Brindisi. Postaven byl k našemu překvapení v Indonézii.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.