Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Obchodní dům Prior Brno
Čtveřice domů Dornych 29 až 33
Dešťová kanalizace v Černovicích (stoka F35d)
Železniční trať Prostějov–Třebovice
Podzemí pod hlavním nádražím v Brně
Hotel Klenov Bystřička
Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Fotka

Střelice

 
Předchozí Zpět Následující

Dalším železničně zajímavým místěm je nedokončený kolejový trojúhelník una západním konci Střelic. Kdysi se tu plánovala spojka od Jihlavy na Moravské Bránice, aby mohly vlaky s ohlím jezdit z dolů u Zastávky přímo do elektrárny v Oslavanech. Zemní těleso dodnes existuje, kolej ale nikdy nebyla položena (doprava uhlí probíhala lanovkou).

Na fotce je pohled od Moravských Bránic s předvěstí PřZS vjezdového návěstidla ZS do Střelic - v tomto místě měla odbočovat doleva kolej mířící k severozápadu (vlevo od návěstidla je patrný odřez svahu).
(Střelice, CZE) 13. 9. 2020

Dalším železničně zajímavým místěm je nedokončený kolejový trojúhelník una západním konci Střelic. Kdysi se tu plánovala spojka od Jihlavy na Moravské Bránice, aby mohly vlaky s ohlím jezdit z dolů u Zastávky přímo do elektrárny v Oslavanech. Zemní těleso dodnes existuje, kolej ale nikdy nebyla položena (doprava uhlí probíhala lanovkou).Na fotce je pohled od Moravských Bránic s předvěstí PřZS vjezdového návěstidla ZS do Střelic - v tomto místě měla odbočovat doleva kolej mířící k severozápadu (vlevo od návěstidla je patrný odřez svahu).Dalším železničně zajímavým místěm je nedokončený kolejový trojúhelník una západním konci Střelic. Kdysi se tu plánovala spojka od Jihlavy na Moravské Bránice, aby mohly vlaky s ohlím jezdit z dolů u Zastávky přímo do elektrárny v Oslavanech. Zemní těleso dodnes existuje, kolej ale nikdy nebyla položena (doprava uhlí probíhala lanovkou).Na fotce je pohled od Moravských Bránic s předvěstí PřZS vjezdového návěstidla ZS do Střelic - v tomto místě měla odbočovat doleva kolej mířící k severozápadu (vlevo od návěstidla je patrný odřez svahu).Dalším železničně zajímavým místěm je nedokončený kolejový trojúhelník una západním konci Střelic. Kdysi se tu plánovala spojka od Jihlavy na Moravské Bránice, aby mohly vlaky s ohlím jezdit z dolů u Zastávky přímo do elektrárny v Oslavanech. Zemní těleso dodnes existuje, kolej ale nikdy nebyla položena (doprava uhlí probíhala lanovkou).Na fotce je pohled od Moravských Bránic s předvěstí PřZS vjezdového návěstidla ZS do Střelic - v tomto místě měla odbočovat doleva kolej mířící k severozápadu (vlevo od návěstidla je patrný odřez svahu).Dalším železničně zajímavým místěm je nedokončený kolejový trojúhelník una západním konci Střelic. Kdysi se tu plánovala spojka od Jihlavy na Moravské Bránice, aby mohly vlaky s ohlím jezdit z dolů u Zastávky přímo do elektrárny v Oslavanech. Zemní těleso dodnes existuje, kolej ale nikdy nebyla položena (doprava uhlí probíhala lanovkou).Na fotce je pohled od Moravských Bránic s předvěstí PřZS vjezdového návěstidla ZS do Střelic - v tomto místě měla odbočovat doleva kolej mířící k severozápadu (vlevo od návěstidla je patrný odřez svahu).
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.