Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Obchodní dům Prior Brno
Čtveřice domů Dornych 29 až 33
Dešťová kanalizace v Černovicích (stoka F35d)
Železniční trať Prostějov–Třebovice
Podzemí pod hlavním nádražím v Brně
Hotel Klenov Bystřička
Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Fotka

Kowary

 
Předchozí Zpět Následující

Po malém občerstevní v Karpaczi dorážíme do Kowar s nápadem, že by odsud mohl jet vlak po slavné horské železnici přímo pod Sněžkou a tunelem pod Kowarským sedlem. Stanice je ovšem v rozkladu a vlaky tu už drahně let nejezdí.


V roce 2021 jsme ovšem netušili, že za tři roky to díky rozvoji železnic v Polsku bude úplně jinak a dráha projde generální opravou, po které se snad vlaky opět budou prohánět na úpatí Sněžky.
(Kowary, PLN) 7. 8. 2021

Po malém občerstevní v Karpaczi dorážíme do Kowar s nápadem, že by odsud mohl jet vlak po slavné horské železnici přímo pod Sněžkou a tunelem pod Kowarským sedlem. Stanice je ovšem v rozkladu a vlaky tu už drahně let nejezdí.
V roce 2021 jsme ovšem netušili, že za tři roky to díky rozvoji železnic v Polsku bude úplně jinak a dráha projde generální opravou, po které se snad vlaky opět budou prohánět na úpatí Sněžky.Po malém občerstevní v Karpaczi dorážíme do Kowar s nápadem, že by odsud mohl jet vlak po slavné horské železnici přímo pod Sněžkou a tunelem pod Kowarským sedlem. Stanice je ovšem v rozkladu a vlaky tu už drahně let nejezdí.
V roce 2021 jsme ovšem netušili, že za tři roky to díky rozvoji železnic v Polsku bude úplně jinak a dráha projde generální opravou, po které se snad vlaky opět budou prohánět na úpatí Sněžky.Po malém občerstevní v Karpaczi dorážíme do Kowar s nápadem, že by odsud mohl jet vlak po slavné horské železnici přímo pod Sněžkou a tunelem pod Kowarským sedlem. Stanice je ovšem v rozkladu a vlaky tu už drahně let nejezdí.
V roce 2021 jsme ovšem netušili, že za tři roky to díky rozvoji železnic v Polsku bude úplně jinak a dráha projde generální opravou, po které se snad vlaky opět budou prohánět na úpatí Sněžky.Po malém občerstevní v Karpaczi dorážíme do Kowar s nápadem, že by odsud mohl jet vlak po slavné horské železnici přímo pod Sněžkou a tunelem pod Kowarským sedlem. Stanice je ovšem v rozkladu a vlaky tu už drahně let nejezdí.
V roce 2021 jsme ovšem netušili, že za tři roky to díky rozvoji železnic v Polsku bude úplně jinak a dráha projde generální opravou, po které se snad vlaky opět budou prohánět na úpatí Sněžky.
Koupit obrázek

Předchozí Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.