Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Obchodní dům Prior Brno
Čtveřice domů Dornych 29 až 33
Dešťová kanalizace v Černovicích (stoka F35d)
Železniční trať Prostějov–Třebovice
Podzemí pod hlavním nádražím v Brně
Hotel Klenov Bystřička
Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Fotka

Brno

 
Zpět Následující

Mapa města Králova Pole z roku 1907 nebyla vyhotovena příliš přesně - přesto lze i bez pomocí fialově zvýrazněných železničních tratí a nádraží dobře vypozorovat vlečku do Montursdepa odbočující z jižního zhlaví stanice Královo Pole k jihozápadu, chybně zaznačenou c.k. státní dráhu do Brna i to, že původní dráha do Tišnova procházela současnou stanicí Brno-Královo Pole v severní části mapy poněkud západněji než současná trať, které mj. ustoupila budova masného trhu. (Brno, CZE) 10. 12. 2016

Mapa města Králova Pole z roku 1907 nebyla vyhotovena příliš přesně - přesto lze i bez pomocí fialově zvýrazněných železničních tratí a nádraží dobře vypozorovat vlečku do Montursdepa odbočující z jižního zhlaví stanice Královo Pole k jihozápadu, chybně zaznačenou c.k. státní dráhu do Brna i to, že původní dráha do Tišnova procházela současnou stanicí Brno-Královo Pole v severní části mapy poněkud západněji než současná trať, které mj. ustoupila budova masného trhu.Mapa města Králova Pole z roku 1907 nebyla vyhotovena příliš přesně - přesto lze i bez pomocí fialově zvýrazněných železničních tratí a nádraží dobře vypozorovat vlečku do Montursdepa odbočující z jižního zhlaví stanice Královo Pole k jihozápadu, chybně zaznačenou c.k. státní dráhu do Brna i to, že původní dráha do Tišnova procházela současnou stanicí Brno-Královo Pole v severní části mapy poněkud západněji než současná trať, které mj. ustoupila budova masného trhu.Mapa města Králova Pole z roku 1907 nebyla vyhotovena příliš přesně - přesto lze i bez pomocí fialově zvýrazněných železničních tratí a nádraží dobře vypozorovat vlečku do Montursdepa odbočující z jižního zhlaví stanice Královo Pole k jihozápadu, chybně zaznačenou c.k. státní dráhu do Brna i to, že původní dráha do Tišnova procházela současnou stanicí Brno-Královo Pole v severní části mapy poněkud západněji než současná trať, které mj. ustoupila budova masného trhu.
Koupit obrázek

Zpět Následující

Kliknutím na levou čtvrtinu obrázku lze přejít na předchozí obrázek, kliknutím na pravou čtvrtinu na následující. Zbývající středová plocha obrázku slouží jako odkaz pro zvětšení na plnou šířku prohlížeče.